2013.02.21-27. Edzőtábor St. Maxime (Franciaország)

2013. február 19. Kedd

Ma délután vettük át a Ford Tranzit bérelt kisbuszt, mellyel a februári kerékpáros edzőtáborunk helyszínére St. Maximba utazunk. Szerdán délutánra kell a helyszínen lennünk, mert a szállásunk kulcsait egy bizonyos meghatározott időben kapjuk meg. A kerékpárok és a felszerelések berakodása után indultunk este 6 órakor Budapestről. Az út kb. 14-15 óra St. Maximig. Általában mindig időzavarral küszködünk, de most rengeteg időnk volt. Székesfehérváron megnéztük az Alba Volán Innsbruck jégkorongmérkőzést.

Szerdán 11 órakor érkeztünk St. Maximba a francia Riviéra egyik leglátogatottabb városába. Ez a kisváros Cannes és St. Tropez között található és ideális az idő télen kerékpározásra, főként BMX edzésre. Az idő tökéletes: 14 fok, napsütés, remélem, hogy a következő napokra is hasonló lesz az időjárás.

3 db kétágyas fürdőszobás, felszerelt konyhás stúdiót kaptunk, közvetlenül a pálya mellett. A szobák nem túl nagyok, de jó idő esetén nem sokat tartózkodunk majd itt.

Délután országúti kerékpárokkal elmentünk a városközpontba és a kikötőbe. A belvárost teljes átépítés alatt a nyári szezonra mindenek készen kell lennie. Egyébként most is meglehetősen sok turistával találkoztunk.

Este Petivel körülnéztünk a környéken, hogy alkalmas helyet keressünk a reggeli futáshoz.